Conditii de garantie
Conditii de garantie
CERTIFICAT DE GARANTIE SI CONFORMITATE
In conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si legea nr.
449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile associate acestora, declaram
ca produsul livrat corespunde documentatiei de executie a producatorului si/sau
declaratiei de conformitate a produsului si suntem raspunzatori pentru orice
lipsa a conformitatii existente la momentul livrarii produselor.
Termenul de garantie asigurat de catre vanzator pentru un produs este de 1 an
sau egal cu termenul de garantie acordat de producatorul acelui produs, oricare
dintre aceste perioade este mai lunga. Termenul de garantie al produselor se
considera de la data mentionata in certificatul de garantie precum si in factura
fiscala care atesta vanzarea.
Garantia este valabila doar pe teritoriul national cu exceptia acelor produse
care beneficiaza de garantie internationala asa cum este stabilit de
producator.
CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI
Serviciile de service in cadrul perioadei de garantie sunt asigurate la
sediul vanzatorului.
Garantia se acorda la prezentarea produsului impreuna cu certificatul de
garantie in original, factura fiscala care atesta achizitionarea bunului,
ambalajul original si intreaga documentatie aferenta. Vanzatorul este obligat
sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de
vanzare-cumparare.
Consumatorul poate solicita o reducere de pret sau rezolutiunea contractului
daca agentul economic nu poate nici repara si nici inlocui produsul, daca nu
poate efectua remedierea intr-o perioada rezonabila de timp sau daca nu a
realizat repararea fara un inconvenient semnificativ pentru consummator.
Orice reparare, inlocuire a produsului sau returnare a banilor pe produsul in
perioada de garantie va fi rezolvata intr-o perioada rezonabila de timp, maxim
15 zile lucratoare.
Perioada de nefunctionare datorata lipsei de conformitate a produsului
prelungeste in mod corespunzator termenul de conformitate. In acest sens se va
face mentiune in prezentul certificat. In cazul inlocuirii unui echipament sau
unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta
trece in proprietatea vanzatorului.
LIMITARI SI EXCLUDERI ALE GARANTIEI SI CONFORMITATII
Vanzatorul poate refuza repararea sau inlocuirea produsului neconform,
conform optiunii consumatorului daca acesta este imposibila sau
disproportionate in comparative cu solutii alternative care sunt disponibile
tinand cont de valoarea produsului fara defect sau de importanta lipsei de
conformitate si daca ar putea fi realizata o reparatie alternative fara un
inconvenient pentru consumator.
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca
lipsa conformitatii este minora. Daca vanzatorul nu constata existenta unui
defect pentru care se angajeaza de raspunderea acestuia, rezulta ca situatia
este o solicitare nejustificata de acordare a garantiei, pentru care poate cere
cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului
conform tarifelor de consultanta/ora. In cazul in care solicitarea de acordare
a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita
taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de
diagnosticare (stabilite de unitatea de service). Produsele consumabile:
cartuse de imprimanta si accesoriile, cabluri, casti, huse, telecomenzi, surse
de alimentare, letcon, varfuri letcon, conectori, intrerupatoare, comutatoare,
limitatoare, componente electronice nu beneficiaza de garantie. Functionarea
incorecta a produselor enumerate, va fi semnalata vanzatorului in termen de 10
zile lucratoare, de la vanzarea produsului. Garantia nu va fi acordata in cazul
in care nu au fost respectate instructiunile de instalare, punere in functiune,
utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare ale produsului, cum
sunt prezentate in manualul de utilizare a produsului. Probleme de natura
software (legate de sistemul de operare, aplicatii, software mp3 si mp4
playere, etc. ) nu fac obiectul garantiei, rezolvarea acestora presupunand
achitarea de catre client a tarifelor de service in vigoare.
Nu raspundem de eventualele incompatibilitati dintre sistemele sau
subansamblele livrate de noi si produselor altor firme.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum:
lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete
sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele
utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare,
supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice,
manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf,
noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari
incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide,
metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica
sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor
componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite
de BIOS etc. Precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect
programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat
cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre
persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.Garantia nu acopera cazul in
care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului in care
acesta este efectuat de firma noastra), accidente, traznet, inundatie,
incendiu, etc.
Garantia se pierde in cazul in care produsul prezinta interventii din partea
unor persoane neautorizate de catre vanzator.
Garantia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate,
sterse, inlocuite sau au fost facute ilizibile.
Pachetele software beneficiaza de garantie numai in ceea ce priveste
integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora
se semnaleaza in maxim 30 de zile de la livrare.Garantia nu acopera in nici o
situatie eventualele pierderi de informatii datorate defectarii produselor, iar
furnizorul nu raspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere.
In acest sens se recomanda cumparatorilor sa beneficieze de un system de
salvare periodica a programelor sau datelor importante. Inainte de a va
prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranta ale
datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurata prin conditiile de
garantie: pierderea datelor in urma interventiei in service sau in urma unor
defecte ale mediilor de stocare ( unitate Hard disc, unitate optica, flash
drive, mp3 si mp4 playere ) nu pot fi amputate vanzatorului.
Monitoarele LCD cu matrice active ( inclusive ecranele portabile) nu
beneficiaza de garantie in limita unui numar de anomalii la nivel de subpixeli
stabiliti de catre producator.
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante
similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu
valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume
provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza
prezentarii unui act de identitate valid (facturi persoana fizica) sau a unei
imputerniciri (facturi persoana juridica).
Responsabilitatea asupra instalării corecte revine in totalitate beneficiarului.
Pentru o mai buna exploatare a echipamentelor, se recomanda deprafuirea
acestora la interval de 6 luni.
În cazul în care se constată că o componentă se defectează datorită prafuirii,
aceasta îşi pierde garanţia.
In cazul in care defectul reclamat nu exista sau nefunctionarea se datoreaza
unor probleme software, beneficiarul va suporta costul interventiei conform
tarifelor afisate la unitatile de service.
În cazul CD-urilor sparte in unităţile optice se pierde garanţia la
componentele afectate. Modulele electronice, tuburile CCFL, componentele
electronice vor fi montate in service autorizat. In caz contrar, acestea nu vor
beneficia de garantie.
Termenul de garantie la acumulatori este de 30 de zile.
PREVEDERI FINALE
Orice dispută între părţi cu privire la interpretarea, executarea şi efectuarea acestui contract, vor fi rezolvate pe cale amiabilă într-un termen de 30 zile de la apariţia acesteia. In cazul în care disputa persistă după acest termen şi părţile nu au ajuns la o altă intelegere, soluţionarea disputei se va efectua conform normelor legale în vigoare la data apariţiei respectivei dispute. Produsele sunt in conformitate cu declaraţia de conformitate livrata cu produsul